Afbeelding
0

De stijl van …. Gillian Zinser

gillian zinser

Ik ben gek op de stijl van Gillian Zinser, beter bekend als Ivy van 90210. Ik vind haar laid back stijl geweldig en ze laat zien dat je er met basics ook super uit kan zien! Ze heeft namelijk niet veel meer aan dan een leatherlook skinny, allstars en een wit shirtje. Ik kon helaas geen goede vervanging voor het hoedje vinden, daarom heb ik gekozen voor een bordeaux variant. Maar die vind ik eigenlijk ook heel erg tof.

Geef een reactie

